söndag 14 december 2008

Helg (:

Helgen har som vanligt gått väldigt fort, men det gör inte så mycket för på fredag är det Jullov. Då ska jag ha det jätte mysigt (: I fredags blev det idol och sen lite film och igår bak med Fiah (: supergott! Dock är vi inte så duktiga på att baka .. haha
Idag var jag ute och sprang på morgonen, var väldigt skönt men väldigt jobbigt, käkade go frukost med älsklingen sen så krattade jag löv i tre timmar hemma hos pappa, blir så fint så, ska ta det sista i veckan med, en jäkla massa löv. Mamma hängde med till stallet och hjälpte till och kollade när jag red, öven hon red en liten stund, gick sådär så jag får nog ta och hålla några lektioner ;D haha.
Frukosten idag blev väldigt slapp, två mackor med sylt :0, det har jag inte ätit på flera år men det var faktiskt rättså gott, haha, inte det nyttigaste precis :S Men sen blev det kesella lätt med gryn på, det var bättre.
Lunch, havregryns gröt med två lussebullar ..
Och nu till middag vet jag inte vad jag ska hitta på, först ska jag ut och gå en timme sen får vi se vad det blir när Robin kmr hem, är inte sugen på något just nu så det blir nog något lätt.

Puss&kram
God Jul

1 kommentar:

Cecilia sa...

Va gick inte ridningen så bra?! Äsch, jag som trodde jag va en stjärna ;) Du är bäst! Puss Mammsi