måndag 1 december 2008

Life in this moment

Har inte riktigt haft tid att sätta mig ner och skrivit något för när jag väll har suttit vid en dator nu har jag kollat på en massa andra saker ;D
Men iaf, förra söndagen provade jag och mammsi på att träna kickboxning på kalvhagen box center i karlskrona ( tror det heter så). Det var skit roligt, men svårt när man ska slå på någon och verkligen måste ha tekniken, den var väll sisådär, hhaha. Men roligt ! ;D Skulle ha blivit igår också men det fick bli biologi plugg med fiah och frida ist.
I fredags så var det idol hos sandra, jäkla nice. Och i lördasg blev det pixxa från blekan och sen singstar och party (: tack Bruuuuudarna + rasmus och malm för en fin sång insats ;D haha
Mycket plugg senaste tiden, typ varje kväll + träning och ridning. Igårkväll blev det styrketräning med pappa i 2 ½ timme (: Yeeeah, det var as roligt och jävligt tungt. Gutt!!

Nu har jag håltimme och har precis kollat in mitt schema tills vårterminen och det har aldrig varit bättre, har en hel ledig extra dag i veckan, torsdagarna är utan lektioner. YEEEEEEAAAHH ;D

Idag blir det att ta bussen till stallet och sedan hem och ha mys med älsklingen, laga mat och ha det bra. Ingen träning ikväll.

Puss&kram
ha det bra :)

Inga kommentarer: