fredag 12 december 2008

Om exakt allt lite innan Jul

Den här veckan har gått lika snabbt som alla andra, lucia i helgen och idag i skolan. Inga prov kvar heller, riktigt skönt att det bara är små läxor kvar att göra!


Inte mycket tränign den här veckan, gick långrundan till stallet igår och sen lite styrketräning med mamma på gymmet i måndags, ganska skönt att ta det lungt med (: Nästa vecka blir det inte lugnt, ska försöka hinna med så mycket träning jag bara kan, mest konditionsträning satsar jag på.





Och sen bakade jag Bananbröd i förrgår:


Recept
2 1/2 dl mosad banan
2 ägg
1 1/2 dl vatten
5 dl vetemjöl
1tsk bikarbonat
2 tsk bakpulver
2 tsk kanel
2 msk flytande honung
citron
hackade hasselnötter



Blev riktigt gott, dock tror jag att jag tog 2 msk kanel för det smakar en en himla massa sånt, men väldigt bra ändå, speciellt med nötter i ;D


På lördag ska jag försöka vara duktig och fixa lite hemma hos pappa, flytta dit lite saker från mamma och baka massvis med goda saker (: Wiie
Maya har också fått en kompis i två veckor frammåt, lilla Felix (: Hon är väll inte jätte nöjd just nu men det löser sig snart, båda är ju kattungar så det ska gå bra ...

Puss&kram

Inga kommentarer: