fredag 5 december 2008

Träning ..

Har tränat styrka två gånger den här veckan och det går skit bra! Det känns verkligen i hela kroppen och det är så sköööönt, I LOVE IT. Vill inte sluta, aldrig någonsin, älskar att vara på gymmet, det är min räddning när jag inte känner för något annat. Nästa vecka ska vara helt fri från tränign och inte behöva tänka på maten men eftersom jag är sån som behöver mål för att klara av något riktigt bra så har jag ju fuskat lite och är verkligen super arg på mig själv för det, så det kanske inte blir någon styrketräning nästa vecka men jävlar inget mer fusk med maten, Jag är ARG, arg på mig själv! Efter det blir det nog något nytt på gymmet, får se med Desi, hon ska inte få det lätt ;D haha
Men har iaf ökat något otroligt i styrka senaste tiden, känns otroligt bra :)

Det är likadant med ridningen som med min träning, har man inget mål att kunna tävla på de högre tävlingar sätter man sin träning efter det men nu ska jag på de högre tävlingarna nästa år så nu är det allvar som gäller, kondition och muskler på min häst tack ! :)

Puss&Kram

Inga kommentarer: